1. ledna 2015

Destrukční deník

Ahoj lidi,
  k svátku jsem dostala Destrukční deník od Keri Smith. To je vás asi plus mínus jedno, ale mě by zajímalo, jak chcete recenzi na něj :) Jestli chcete abych postupně přidávala, stránky, které už mám hotové nebo ho celý dodělala a pak natočila video "flip through". I když to video bude nejspíš v obou případech, ale jde o to, jestli chcete vidět až hotovou práci, nebo stránky zvlášť :)
  Mě je to upřímně jedno. Oba druhy zpracování jsem už viděla a nemůžu se rozhodnout. Tudíž se ptám Vás milí čtenáři a bookoholici, jaký je Váš názor? Samozřejmě můžete říct, že tu takovouhle "recenzi" nechcete, ale tohle není možnost z nabídky, takže neplýtvejte písmenky ;)

  Taky mě zajímalo, jak jste na tom s knižními výzvami. Účastníte se nějaké, třeba jen neoficiálně? Nebo si vytváříte vlastní? Dejte vědět v komentech :)
  Já si na Goodreads dala 100 knížek, i když si myslím, že to bude nesplnitelné, už mi dochází knížky, které můžu číst! Nakladatelství nestíhají! :D A je pravda, že i škola mi dává zabrat, takže držte mi s tou stovkou palce!
  To je vše, co jsem od Vás chtěla :) Díky tedy všem případným zúčastněním za názor a přeji ať se Vám dnešní den vydaří! - Jak na nový rok tak po celý rok!



Žádné komentáře:

Okomentovat